Selecteer een datum & tijdstip
december 2025
| ma | di | wo | do | vr | za | zo |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
3
|
4
|
januari 2026
| ma | di | wo | do | vr | za | zo |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
1
|
Omschrijving
Wij denken mee als co-piloot. In dit korte gesprek leren we jouw zaak kennen, brengen we de grootste knelpunten in kaart en schetsen we de eerste kansen naar administratieve rust en meer focustijd.
Wat je mag verwachten
Luisteren: jouw situatie, sector, teamgrootte en huidige tools.
Verkennen: waar verlies je vandaag tijd (offertes, facturatie, opvolging, documentbeheer, HR-administratie…)?
Richting geven: 2–3 concrete verbeterkansen + mogelijke volgende stap (quickscan of voorstel).
Handig om bij de hand te hebben (niet verplicht):
- Welke software je gebruikt (bv. Teamleader, Exact, Odoo, …)
- Jouw grootste administratieve uitdaging?
- Wensdoel: waar wil jij meer tijd voor vrijmaken?
Praktisch
We spreken af via video (link in de bevestigingsmail). Verplaatsen/annuleren kan tot 24 uur vooraf via de link in je mail.